Güncelleme - Duyurular


Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba,

Bu sene benim adıma oldukça yoğun geçti ve buna istinaden de blog için çok verimsiz geçti. Çok fazla anime izlemeye zaman bulamadığım gibi, izlediklerim hakkında da pek yazı yazamadım. Yazdığım ilk izlenim yazılarında en önemli iki sezon olan ilkbahar ve Sonbaharı es geçmemde işin cabası oldu.Neyse, olan oldu artık önümüze bakalım.

Son zamanlarda güncel anime izlemekten biraz sıkıldığım için bu sene tamamlanmış eski serileri izlemeyi düşünüyorum. Onun için bu sene daha da çorak geçebilir buralarda. Yalnız yine dayanamayıp her sezon başında ilk bölümlere bakacakmışım gibi bir his var içimde. Eğer öyle olursa yine ilk izlenim yazılarını yazarım. Onun dışında da 2016’nın önemli serilerini sene sonuna büyük çoğunlukla izlemiş olursam ( Güncel takip etmeden), 2016 yılı için bir sıralamayla karşınıza çıkabilirim.

Sıralama demişken, 2015 yılı blog’da kurak geçmiş olsa da, bu seneki seriler hakkında hiçbir değerlendirme yapmadan bitmesine izin vermeye niyetim yok. Bu sene de geçen seneki gibi bir yıllık en iyiler sıralaması yapacağım. Ve yine geçen sene olduğu gibi 2015 yılı sonbahar sezonunda başlayan serileri yarım olarak değerlendirmemek için tamamlanmalarını bekliyorum. Ayrıca, henüz izlemeyi tamamlayamadığım birçok seri olduğu ve bunları izlemek için tatili beklediğim için bu ekstradan süre bana çok yönlü olarak kar sağlamış olacak.

Onun dışında bu sene yapacağım bir başka aktivite de anime ödülleri olacak. Akademi olarak şu ana kadar izlediğimiz serilerin hangi dallarda aday olduğunu belirledik ve izleyemediğimiz serileri de izledikten sonra bütün adaylıklar ile birlikte ödüllerin sahiplerinin açıklayacağız (:D). Bakalım bu sene anime Oscarlarının, pardon ilki düzenlenecek olan Akai anime ödüllerinin sahipleri kimler olacak. Şu an için tam 74 ayrı dal belirledim. Bu sayıda bir artma ve eksilme olur mu, bilemiyorum ama çok geniş ve zevkli bir ödül töreni olacağını düşünüyorum. 

Şimdilik hepsi bu kadar. Yaklaşık 3,5 ay sonra görüşmek üzere, hoşça kalın :)

Yorumlar