White Album 2



Eveeeet genellikle teker teker bölümler hakkında kısaca yazacağım dediğim açılış yazısının üzerinde 1.5 ay falan geçti. Ve ben hiç bir şey yazmadım.
Neden mi ?
-Forumu açtıktan hemen sonra vizeler başladı ondan sonrada çeşitli şeylerle uğraştığım için yazamadım. Beni bekleyen siz 70 milyon blog okuyucusu çok üzülmüş olmalısınız. Ama merak etmeyin geldim. Hem de finallerden 1 hafta önce :D.


Evet sonbahar sezonu bitti veya bitiyor bende biten serileri değerlendireyim ondan sonra bölüm bölüm yazarım dedim. Bir kaç seriyi yazdıktan sonra sezonluk kendi düşünceme göre en iyiler sıralamamı yazacağım. 

Neyse şimdi gelelim konumuza. White Album 2 adından da anlaşılacağı gibi bir devam serisi... değil. Sadece ilk seriyle bir kaç ufak bağlantısı var.Bunlardan en önemlisi White Album şarkısı. İlk serideki kızın adı falanda adı geçiyor yanılmıyorsam.Yani bunu anlamak için ilk seriyi izlemenize falan gerek yok.

Genel konusu; Müziği seven ve bir şekilde light music kulübünde ( Bizde olsa müzik kolu :D ) okul festivalinde şarkı söylemek için  bir araya gelen bir oğlan ve iki kızın arasında yaşanan aşk üçgeni.

Seri bayağıdır fazla görmediğim bir şekilde neredeyse tamamen soft romance üzerine kurulu. Yani komedi falan pek bir şey yok. Hafiften arkadaşlık, drama falan da var ama en çok hissedilen duygu romantizm ve bana göre bunu yansıtmada oldukça başarılı. Karakterler arasında tutku , hisler vs. oldukça iyi aktarılmış. Animasyon kaliteli, çizimler biraz garip ama izledikçe alışılıyor, seslendirme iyi, içine yerleştirilmiş(inserted songs) şarkılar da fena değil(Müzikle ilgili olduğu için önemli).


Sonuç olarak White Album 2 gerçekçi anlatımıyla ve idare eder hikayesiyle başarlı bir Aşk animesi. Romance sevenlere önerilir.



Not: Kızlar arasında favorim Ogiso Setsuna.

  












Yorumlar